Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.
Jen velmi pomalu se po skončení druhé světové války vzpamatovavál průmysl v Evropě.Německo bylo rozbombardované,Itálie v rozvratu,Francie trpěla nedostatkem finančních prostředků,ale nejhůře na tom snad byla Velká Británie,která byla finančně na dně a trpěla nedostatkem surovin,zejména oceli.Přesto se již několik let poté,co utichly poplašné sirény,střelba a výbuchy bomb,začaly konat autosalony a přehlídky nových modelů,konstruktéři pracovali na nových, moderních vezech a sportovní jezdci chystali svoje stroje na závody. začaly se objevovat nové konstrkce nejen hromadně vyráběných aut pro běžné spotřebitele,ale i exluivní modely luxusních a sportovních vozů.Objevovala se nová jména automobilů a mnohdy i výrobc,která měla přinést slávu na sportovním poli a obchodní úspěchy.AC Ace , pote Aceca Cobra XK 120 a 150 spotovně cestovní Jaguár MK II a poté slavný Jaguár E-type...Ve Francii se objevily populární Peugeoty 403,nové vozy od automobilky Citroen přišel s technicky i stylisticky prřevratným modelem DS. REnault výráběl lidové vozy, ale i u něj se objevily pozoruhodné vozy jako Renault Florida. Množil se počet automobilových soutěží,kde závodily nejen sportovní vozy, ale i usedlé a úctyhodné luxusní limuziny,nebo malá lidová vozítka. V Italii nasazovali laťku Ferrari,Alfa Romeo a Lancia ...